justbeccca

På gång

Kategori:

Packandet är igång här hemma, igår packades fyra kartonger, idag ska fler fyllas. Var även tvungen iväg och köpa fler, så det tar ju sin lilla tid. 
Var även och handlade då på Willys, handlade rengöringsmedel och även lite mat. Sedan åkte vi hem och myste i soffan, bäddade om i sängen, lagade mat. Men tillslut blev jag uttråkad så jag hämtade alla mina osorterade papper i byrån, garderoben och på andra ställen. Satte mig i soffan och började. Nu är det klart, alla har varsina kuverer och ligger i en kartong. hihi
Fixade även lån av släp igår, så vi tjejer kan börja själva på torsdagen och sedan går det fortare om man har både buss och kärra. Så denna flytt kommer nog gå fort :) hihi
 
Mer idag blir de en sväng till bergvik med mina älskade systrar, måste ta vara på din lilla tid vi har ihop nu innan Carro flyttar om tre veckor. Eller ja mer två veckor. 
Sedan ska det packas här hemma idag igen, har en plan på hur det ska gå :) 
Ska även skriva klart ett arbete, så man kan andas lite om informationen v ill forma sig någon gång...
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: