justbeccca

Ordningen återställd!

Kategori:

Nu så! Nu är ordningen återställd, så nu kan jag välkomna alla nya läsare hit som jag vet hittade hit igår! 
Vill att mina nya läsare ska veta att detta är min blogg och mina åsiker, mina tankar och mitt liv. Gillar ni inte det ni läser så behöver ni inte läsa den!
Tänk även på att jag lämnar inte ut all information här, så tro inte någon annat och tror ni det så kan det bli så att ni gör totalt bort er i vissa sammanhang när ni då försöker anväda er av denna information. 
 
Jag skriver allt mellan himel och jord i den mån jag orkar.
Jag vill oavsett välkomna er hit och kan ni acceptera att detta är MIN blogg, så kommer detta bli trevligt. 
 
Nu ska jag återgå till målningen och väntan på att grillen ska startas! Får även hem en nytvättad bli och mina tre goaste grabbar <3 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: