justbeccca

Mys morgon delux

Kategori: Iphone

Eftersom jag igår fick hosta och mejade bli förkyld så har jag och hundarna idag tagit det väldigt lugnt. Myst i soffan på morgonen och bara varit.
Precis så som morgnar ska vara :-)

Jag ska iväg vid tre in till stan för ett möte. Tänkte åka innan, så jag hinner handla echinagard så jag kanske bli frisk från denna förkylning.


Jag har fått några förfrågningar angående kommentaren som inte syns, att ni vill läsa den.
Men tyvärr lägger jag inte upp den, då personen som skrivit har ingen aning om vad som hände. Hon har skrivit egna uppfattade saker som inte stämmer med händelsen. Sedan en massa påståenden som inte är sant. Därav tänker jag inte skämma bort henne så pass mycket att godkänna eller lägga upp den.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: