justbeccca

Kan klockan bara springa iväg?

Kategori:

Sitter och väntar på att klockan ska gå, så jag kan gå och hämta ut mitt paket på posten. Enligt avin får den hämtas tidigast 16.00. Men smart som jag är kollar då och då när den blir inscanad hos posten(Coop) så springer jag över då. Jag vill så gärna ha mitt paket nu!!! 
Kommer sitta och greja som en idot med min efterlängtade surfplatta då och jag hoppas den lever upp till mina förväntningar. 
Vit är den, då jag kände att jag ville ha den i samma färg som telefonen. Dock är det inte samma märke, men det kvittar enligt mig! :) 
Jag spricker snart av ivirghet! :) 
///Becca

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Paket är alltid uppskattat - även om man vet vad de innehåller! :P

    2013-03-22 | 14:26:47
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här: