justbeccca

Kaffe mys på hög nivå!

Kategori:

Kaffeintaget är igång och varit det i några timmar. Alexandra kom strax efter tolv och en stund senare kom Josse förbi en sväng och sedan åkte hon. Ett tag senare kom hon tillbaka och med sig hade hon Carro och Texas. 
 
Jag har packat två kartonger idag. En med blandat i och en mas bara hundsaker i. Kan då dela med mig att alla hundsaker är INTE ned packade. Finns täcken hängandes här hemma, koppel, två lådor i hallbyrån som inte är tömda och en stor kruka med leksaker. Sedan har vi alla flitar och sånt. Japp, vi har mycket hundtillbehör.  
 
Men nu är tre kartonger i alla fall packade, så nu kanske jag inte är lika stressad och uppe i varv av det. Ska åka och köpa mer kartonger senare med David. Då jag upptäckte att det inte fanns tillräckligt många här hemma. Haha, så typiskt! 
 
Håller även på att chatta med tele2 om mitt mobilabredband och surfplatta. Får se vart detta slutar nu, kanske går det som jag vill :) hih
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: