justbeccca

Idag är det dagen

Kategori:

Som Tia flyttar till sitt nya hem i Göteborg. Alldeles strax ska jag och grabbarna skutta ner till bilen och åka till rastgården och leka en sista gång med henne. Sedan ska vi följa med dom hem för att få lite kaffe och även träffa de nya ägarna. 
Det är blandade känslor kring denna dag när det kommer till Tia, hon är en hur go och underbar hund som helst och det känns jobbigt att hon ska flytta, men ändå känns det väldigt bra, då hon fått ett bra hem och hon inte blev i jourhem för länge. 
 
Mer idag så ska jag vänta på svar igen från lärare och se vad han säger nu. Jag blir ju tvärr knäpp på honom..
Ska även städa hemma och fortsätta packa. Inte alls länge kvar nu! :) Jag kan knappt hålla mig! :) hihi 
Jag vill nu även i samband med flytten köpa ny säng igen(köpte våra för 2år sedan), nya utemöbler och även en ny soffa. Ja, man kan väl säga att jag vill byta ut allt här hemma :P haha 
 
Sängen jag vill ha ser ut som den på bilden, en kontinental säng är det jag vill ha. Dom är så goa och sköna, därav vill jag ha en sådan. Får väl se om jag får igenom min vilja. 
 
Utemöblerna ser ut dom på bilden nedanför. Jag har verkligen fastnat för dessa. Dom passar oss så bra dom med, det blir en mysig känsla och med min plan hur våran uteplats ska se ut, så kommer dessa passa skit bra där. Men samma sak här, övertalningsförmågan och valpögonen måste fram och användas flitigt! :P
 
Jag har även mer planer för vårat blivande hem, men allt skriver jag inte ur här. Då jag inte vet än om de är genomförbara. Så ni får helt enkelt sitta och ha tålamod :P hehe
 
Jag vill även sälja audin och köpa nya bil, men man får väl ta babysteps. Eller i alla fall vänta tills David är klar med Mazdan och sedan se om han fortfarande vill sälja den och vill han det så ska vi även sälja audin och köpa nu bil :D Men vi tar itne ut något i förskott, David är snabb i vändningarna på att sälja eller inte sälja bil. 
 
Nej nu ska jag ta min termokaffemugg och ta med hundar ner till bilen. Lektamj! :) 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: