justbeccca

ibland alltså

Kategori:

De senaste dagarna har jag föjlt vissa diskussions trådar på olika hundforum.
Ibland blir man skräckslagen av det man läser. Jag kan inte alls förstå hur de tänker, oavsettvhur dom vrider och vänder eller hur mycket jag vrider och vänder på det. Det blir liksom inte något vettigt av vad de skriver.
Men vi alla är olika och vi får tycka olika, det är de som gör oss individer. Sedan att vissa inta kan acceptera att man inte tycker samma sak är en helt annan sak.

Hittils idag har jag hunnit tvätta klart fönstrena, suttit ute i solen. kikat på halva filmen Modig, varit ute i solen med hundarna. sk koll lite till på filmen innan det är dags att åka och hämta Josse, bil och släpet.
Kan även dela med mig av att samtalet jag väntar på inte kommit än och det är en jobbig känsla man går runt med hela tiden i väntan på samtalet. Kan hoppas det kommer idag, så jag slipper "lida" mer.

Hoppas ni alla njuter av den goa solen och hoppas verkligen nu tar vara på tiden.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: