justbeccca

I full fart hela fagen lång

Kategori:

Här ligger vi inte på latsidan, i alla fall när vi är så nära flytt. Hemmet är i en enda stor röra och nästan allt är ned packat. Nästan färdigt putsade fönster, bara utsidan på två kvar, då det blev minusgrader när jag höll på. Vi var tvungna att pausa på att handla mer kartonger och även lite annat.
Nu är vi klara för denna dag, dock är det en enda stor röra i köket. Men de fixar jag imorgon förmiddag.
Imorgon kommer även Felix och vi ska hämta släpet. Så det går att packa in redan imorgon och köra ett lass direkt på morgonen på torsdag.

Fick även ett väntat samtal förut, men det var fruktansvärt jobbigt. Känslorna är delade, men ska vänta in nästa och se hur det går. Då kan jag bestämma mig ordentligt. Det jobbiga är väntan på nästa samtal. Jag har ingen som helst aning om när nästa samtal kommer.... Får ta det som de kommer när de kommer helt enkelt.

Har mer att skriva egentligen om saker, mer jag är för trött för att skriva mer. Får ta de imorgon eller efter flytten, så kanske i helgen om det inte kommer imorgon.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: