justbeccca

Hostar lungorna ur mig!

Kategori:

Usch för detta med förkylning! idag har hostan blivit värre. Dock inte hostat under natten, men den är mer intensiv och gör mer ont idag. 
men trots detta trycker jag i mig alvedon, apelsiner, echinagard och häller i mig citron vatten. Kanske, kanske blir det bättre nu :) 

Idag tog jag med mig grabbarna och barnvagnen på promenad in till stan för att möta Carro efter jobbet och ta en kaffe i solen. Gick och köpte kaffe och sedan satte vi oss på en bänk i solen, pratade, nöjt och smuttade på våra kaffemuggar. Super mysigt! 
Sedan följde hon med hem, hjälpte mig att kika på ett arbete och sedan gick hon vidare hem. 
Jag ska starta en maskin med hundhanddukar igen och sedan fortsätta plugga och vara halv död.
                    Ollie tränade på hoppa, upp och över stolar tidigare idag 
Pratade även med HP support idag och fick veta att min dator inte har någon garanti, men en säljare skulle ringa upp med prisuppgifter på lagning ändå. Men ja, tror ni att de har gjort de än?! Nej, självklart inte och nu är det stängt. Men David hittade nya resevrdelar och är det fläckten det är fel på så skulle det gå snabbt att byta den. Så det hoppas jag det är. Så jag slipper köpa en ny dator! 
Men jag är besviken på tele2 och HP och vill egentligen kasta min dator ut genom fönstret, den ska inte gå sönder innan den ens är 2 år gammal... Teknik säger jag bara!!!
                                                                   Skit dator!!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: