justbeccca

Funkade tydligen igen

Kategori: Iphone

Nu funkar tydligen blogg.se igen och jag efter några dagars krångel med att inte kunna komma in på andras bloggar. Därför slutade jag blogg i några dagar. Men nu är jag tillbaka igen!! :-)

Har under dessa dagar, pluggat, varit på stan och handlat lite. Ätit mys mat hos Josse o CO, myst hemma, varit på stan igen fast träning och kollat på våran blivande lägenhet igen! :-D

Igår pluggade jag och sedan åkte jag ner till stan och mötte upp Alexandra och Rebecca. Tog en fika och gick sedan runt i affärer. Köpte två nya askar, en till Ollies tand han tappade i söndags och en ny super söt till Atos valptänder jag har sparat. Dock får dom inte ligga i den för ens vi flyttat(om 26dagar).
Sedan köpte jag nya leggins och en nytröja.
Efter stan åkte jag raka vägen hem till Carro och träffad henne och pratade lite. Sedan hem en snabbis och sedan upp igen till Josse o CO för lite mat mys och sneglande på gladiatorerna.
Väl hemma så bäddade vi om i sängen igen(2dagar sedan vi gjorde det sist), men David blev allergisk, så njöt de vovve förbud i sängen igen :-(
När David bäddade det sista badade jag Atos. Väldigt missnöjd hund, men väldigt nöjd matte och husse :-D

Idag körde jag ut David till svärmor, tog med mig Ollie upp till Josse o Co drack kaffe och väntade på att hon skulle bli klar.
Åkte ner till stan med Josse, Ollie och Tia. Tog stadsträning och mötte upp pappa för fika. Allt gick super bra, oh är så stolt över hundarna!
Sedan upp och köpa persiennerna till nya lägenheten samt kolla på den nu när alla saker var borta från den gamla hyresgästen.
Hämtade David och Atos, stannade och handlade fläskfilé och åkte till Josse o Co för kaffe och mys mat idag igen :-)
Ikväll ska jag titta på melodifestivalen och har laddat upp med typ ett kilo godis.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: