justbeccca

Frågan är ju..

Kategori:

Hur länge man ska sitta och vänta på ett svar? Jag har noll i tålamod med att vänta på svar från lärare. Precis som att när man försöker planera något så vill jag att det ska ske fort. Så man vet hur man ska lägga upp allt runt omkring. 

Nu har vi flera saker att planera och då krävs det lite extra av folk. Så som våran egna flytt, där behövs det planering. Då vi får nyklarna på torsdagen och börjar flytta sakerna redan då. Josse och jag blir dom som börjar flytta saker, då Carro fick uppdraget att passa vovvarna. Ollie går ju inte lämna själv. David jobbar och det gör Håkan med. Dock vet jag ju inte om vi ska hyra ett släp under dagen, så det liksom bara är att köra på. För då går det ju ha med hundarna i ena bilen, så kan vi ha med Carro som hjälp också. Förhoppningsvis kan pappa också hjälpa till om inte han jobbar. 
 
Sedan har vi carros flytt neråt i Svergie veckan efter. Där behöver hon planera vad som ska med ned, sedan behövs det planeras med hundvakt, antagligen kan Håkan vara ledig och ha hundarna hemma, då vi åker ner på en måndag. Bil bestämde vi igår och det blir den gula audin! :) Så den 8/4 rullar Audin in i Falkenberg med flyttlass :) 
 
Sedan har vi ju detta med om David byter jobb, ska en ny bil köpas då? En till alltså. 
Först och främst, ska Mazdan säljas och Audin? Ska vi ha en ny brukis? Vilken i såna fall? Ska vi även ha en till liten skit bil? 
 
Mja, ni ser ju allt som måste planeras, men det krävs liksom tid och konversationer och sånt har vi inte tid med här inte! :P haha 
Däremot har vi tid att göra nya spellistor på Spotyfi. Nu har jag två nya, en som heter "Atos", där är det låtar som passar in på Atos. Låtar som får mig att tänka på honom. 
Sedan har vi en ny som heter "goddigt" där det är massa gamla låtar, med t.ex. Journey och Ace Of Base. 
Nu är jag ganska nöjd med min spotify. Var inte alls säker på om jag ville ha spotify, då jag knappt lyssnar på musik. Men nu lyssnar jag mer, då jag vill ha valuta för pengarna, haha!! :P 
Kan dock vara lite dumt när man har mycket text att läsa och komma ihåg när man pluggar. Då det gärna blir att man lär sig texten på låten istället :P haha 
                                                 Denna bild tog Tia igår!

De senaste dagarna som varit har jag kämpat med en uppgift i historian, då en sak fattades, men av beskrivningen av lärarens beskrivning så fattade aboslut ingen vad det var jag skulle göra. Men nu äntligen, nu är den klar och nu är kursen avslutad! :) YEAY!!! Ytterliggare en kurs klar och håller på med en sista uppgift på en annan kurs, denna omgång studier känns bättre än de tidigare. Det är roliga kurser, bra lärare och trots förvirrnign i flytt och sånt, så är det ändå lätt att finna tid till studierna. 
Det känns så bra, två kurser avslutade och snart en till. ÅH! så skönt! :) 

 
Nej nu har jag suttit här tillräckligt länge och skrivit, funderat, sjunigt och ja lite allt möjligt. Så jag tror det är dags att återgå till läsningen igen. Kände att motivationen kom mer tillbaka nu när kursen är avslutad :) 
Ha en toppen dag alla, och så kanske vi ses lite senare igen(om jag får tråkigt). Dock så ska jag kolla upp en sak innan jag helt återgår till studierna, så kanske ni får något att läsa om senare om mina planer. hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: