justbeccca

Första inlägget!

Kategori:

Här får ni första inlägget på plattan. Är så fruktansvärt nöjd med den! Den var super lätt att få igång och börja med, dock lite ovant då jag har iphone och typ enbart använt mig av den och dator. Har aldrig ägg en Android tidigare, men någonstans mpste man börja. Så varför inte med en platta då :-P Kan faktiskt rekommendera denna till er som inte har en platta ännu. Tror ni kommer bli nöjda med, precis som mig:-)

Tänkte även tillägga att det nya fenomenet om att berätta roliga nyheter för familj och vänner verkar ha försvinnit. Nu ska allt berättas om på nätet och sedan tycks ett "grattis" eller vad man nu vill ha vara berättigat. Även så ska folk ringa, smsa, skriva på fb och instagram för att få dela glädjen. Ne tack, jag gillar det personliga. Det ärliga att man faktiskt vill dela glädje ellr förlust med riktiga känslor och människor. Så jag kommer i alla fall välja nu vilka som får veta det roliga och sorgliga och dela det med mig i riktiga livet. Jag vill ha den äkta varan!!! Kom ihåg det, räkna inte med att grattis eller något om det är meningen man ska läsa det till sig. Personligt var det förr och det uppskattades mer, så är det bara.

Säger nu inte att nätet är dåligt, tycker bara att vissa saker ska inte familj eller vänner få reda på samtidigt som din fb vän eller bekant eller ja något sånt.
Nätet är bra på många sätt, men det är också opersonligt och det kan nog inte många säga emot mig om. Ni får gärna lägga upp argument emot detta, alltid kul med nya infallsvinklar, glöm då inte skriva namn, mail och eventuell blogg/hemsida. kommer INTE svara på något utan detta.

Nej nu har jag varit vaken för länge och ögonen mpste få vila lite till dagen imorgon. Får se vad dagen har att erbjuda mer än packning imorgon. Den som vill av mina nära som läser detta är välkomna hit och dricka kaffe och kolla på när jag packar. Kanske får ni även leka med plattan :-P hehe





///Becca



Kommentarer


Kommentera inlägget här: