justbeccca

Effektiv dag

Kategori:

Har hittils idag hunnit med mycket, ringt massa samtal.
- Bokat in besiktnings datum och tid på våran lägenhet. Pratat med nya bovärden dit vi ska flytta.
- Haft vakmästaren här som fixat två av tre saker. Den tredje ska fixas när elektriken har tid att installera den nya fläckten. 
- Varit på underbara promenader i solen med alla tre hundarna. 
- Pluggat, ska fortsätta strax. 
- Varit i rastgården så alla hundarna fick springa av sig lite. 
- Tränat trix med Ollie. 
- Startat en omgång med tvätt i maskinen.
 
Än är inte dagen slut och jag vill inget annat än att åka och kolla på staket, men jag måste plugga. Så det får bli det istället. Vi hinner kika på staket innan vi ska flytta in, eller?! 
Det är så fint väder ute och jag vill inte sitta inne hela dagen lång och bara plugga. 
 
Nej, nu måste jag ta mig i kragen och skriva klart ena uppgiften. Den är ju faktiskt rolig, men den är svår. väldigt svårt att argumentera med sig själv om något man har en åsikt om... Det känns lite som man borde ha flera personligheter. hehe 
 
///Becca

Kommentarer

  • Josse säger:

    Jag kanske kan följa med dig i morgon och kolla på staketet? Har ju inte fått se det än ju :(

    2013-03-12 | 00:51:17
    Bloggadress: http://meejosse.blogg.se

Kommentera inlägget här: