justbeccca

Bra men tungt

Kategori: Iphone

Usch det har varit en dag med blandade känslor. Vi alla har njutit de sista timmarna av Tias närvaro i våra liv.
Strax efter 18.00 ringde det på dörren och in klev de nya ägarna.
Trevliga och väldigt snälla. En av dom hade hundvana och den andra inte. Så det kommer bli kul att få följa deras utveckling.
Vi är välkomna att hälsa på när vi vill, dom ska komma upp hit igen, så Tia får träffa alla igen.
Det kändes oerhört bra att dom köpte just henne.
Det var dock fruktansvärt jobbigt att se dom ihop, när de klev in i bilen och åkte. Usch!!!! :-(

Nu vet jag att jag kommer gråta floder dagen Ollie flyttar. Om den dagen ens kommer. Vem vet?! :-P
Oavsett så kommer jag gråta, antingen av glädje för att han ska stanna eller av sorg för att han flyttar från oss. Men har liksom kommit till att älska och känna för honom. I början höll jag lite distans, men ju mer tiden går, så kan man inte hålla den distansen.
Jag hoppas att om han flyttar, så får han lika bra ägare som Tia. Det är något jag verkligen önskar.

Nu blir det strax natten här, bra och tung dag tar ordentligt på krafterna.
///Becca

Kommentarer

  • Josse säger:

    Usch vad jobbigt det var att se dem åka iväg med henne:'( Trodde faktiskt inte att jag skulle känna så här. Men hon har tydligen lämnat djupa spår i mitt hjärta! De nya ägarna verkar ju vara verkligen jättegoa. Så jag tror att bara hon får vänja sig så kommer hon stormtrivas:-) Men det är bra tomt och konstigt här hemma kan jag tala om:-(

    2013-03-19 | 00:01:24
    Bloggadress: http://meejosse.blogg.se

Kommentera inlägget här: