justbeccca

Äntligen fann jag det!!

Kategori: Iphone

Efter att ha varit i alla utom en djurbutik här i stan idag, åkte jag och hämtade Alexandra och åkte till den sista. Hade absolut inte några förväntningar, då alla andra ställen vara hett besvikelse. Men möt alla odds så fann vi ett snyggt läderhalsband till Atos. Inte riktigt det jag hade tänkte mig, men Atos blev super snygg i det! Så det blev faktiskt bättre än jag trodde :-)

Handlade även hundmat och ben till grabbarna. När vi kom hem till mig jag, Alexandra och grabbarna kom Carro och Josse förbi en stund senare och då hade dom med klofilen jag glömt att hämta ut på granngården. Så nu har vi äntligen en ny klofil.

Tar lång tid att skriva nu. För mitt favoritprogram är på tv: Ullared :-D
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: