justbeccca

14 dagar = 2veckor

Kategori: Iphone

Idag är det 14dagar sedan första parningen gjordes och jag bara är sååå ivrig att få veta om det är några små i magen på Agnes. Jag verkligen hoppas att det är det! :-D

Jag är väldigt glad över denna vår. Först fick vi hem världens underbaraste Ollie och sedan några dagar efter det kom Agnes för parningen.
Denna vår sker mycket som jag har velat göra länge och jag ångrar inte ett enda beslut. För jag gör det jag vill göra och det går åt rätt håll.
Speciellt med tanke på allt som hände under hösten och vintern så är David och jag värda att bara tänka på vad som är roligt för oss. Vi fanns och gjorde allt åt andra trots att vi själva hade det fruktansvärt tungt under de halvåret. Vi fick det gå ihop och höll själva på att stryka med under den tiden. Men det är lätt att glömma bort det tydligen..
Oavsett så är vi nöjda och lyckliga för vad mycket denna vår har att erbjuda. Om cirka två veckor har vi flyttat till nya lägenheten. Där har vi massor vi ska göra och bo in oss. Ett hem vi faktiskt längtar efter att få forma till vårt. Plus på det så hamnar vi nära familj och vänner. Atos hamnar nära sin bror(Texas) och sin bästa vän(prins). Det kunde inte bli bättre. Vi får även närmre till svärmor och svärmor kan för första gången sedan David flyttade hemifrån komma och hälsa på. Det är något bland det bästa med flytten, hon kan äntligen komma och se hur vi bor! :-)

Jag känner att början på 2013 har varit toppen och jag hoppas att den kommer fortsätta vara så. Detta är David och kg värda. Eller ja, alla är värda ett bra år. Men vi hade det sämsta tänkbara avslut på 2012.

Jag välkomnar inte så motvilligt våren, för den har så mycket att erbjuda! :-)
((Älskar vintern mer fortfarande))
Ska nog även anmäla Atos till en kurs också, så vi kommer igång mer. Sedan på söndag tänkte jag åka iväg och kolla på agillity tävling som klubben jag är medlem i håller i. Någon som vill med och kika? :-)

Nu ska jag återgå till vila i soffan, då huvudvärken tydligen inte vill släppa sitt fasta grepp om mig.. Tråkigt detta med förkylning.... Någon som vill ha den? Ni får den gratis av mig! :-)

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: