justbeccca

Tänk om de bara var...

Kategori:

.. Varmt i hemmet, då skulle jag inte frysa i alla fall. Men det är väl drömmar, man hoppas att den lägenheten vi flyttar till är mycket bättre. Har frysit hela morgonen och förmiddagen och detta har gjort att jag inte orkat velat göra allt jag skulle ha gjort, för det är sååå kallt här hemma.. 
Men ska ta en lunch promenad nu med Atos och sedan sätta igång. Tänkte gå så han får springa lite lös och leka i snön. Han älskar ju snö :) Efter promnaden ska jag tända den lilla eldstaden, den ger faktiskt ganska mycket värme och sedan börja städa. Kul dag! :P haha
 
Jag kom på att jag glömde berätta att vi igår fick en köpare på barbordet, så de skulle komma på måndag eller tisdag och hämta det. Då de flyttar på måndag, så ville dom inte ha det förens då. Helt perfekt för mig. Så länge jag blir av med det innan 1 april är jag nöjd :) hihi
Ha en bra dag alla! 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: