justbeccca

Sakta...

Kategori:

 
..Går det framåt..
har haft betygsamtal under morgonen. Trodde dock att det planerade samtalet skulle vara redovisning, men där hade jag tydligen fel. hehe Men jag blev glad för det, för jag slapp redovisa det jag hade skrivit om :) Tror jag ska söka till hösten geografi 2. Det var en rolig kurs och han berättade hur han hade tänkt med kursen när han byggde upp den. Så det gjorde det mer intressant. 
Han sa även att om jag hade haft mer tid och inte varit så stressad med tanke på allt som hänt under hösten, så hade jag verkligen fått högre betyg. Det kändes bra att höra :)
 
Sedan ringde min företagsekonomilärare, jag skulle få F i kursen för att hon hade haft semester nu och inte hade tid att rätta mina uppgifter.. Men jag ringde infokomp, så de fixade en F prövning åt mig och sedan skulle de föra det vidare med vad krånglig den läraren är. Hon har krånglat flera gånger med mig under hösten. En riktigt elak människa känns hon som.. 
Men nu har jag 8 veckor på mig från och med måndag och fixa den kursen. Får väl se vad hon hittar på för andra dumheter nu.. 
Väntar även på ett mail från denna lärare, då jag har henne i enterpernörskapen och hon skulle boka in en skyp tid för sista samtalet. Vet inte om jag känner för att se hur hon ser ut faktiskt... Men man kan ju hoppas på att hon är nöjd med mitt arbete denna gång, vilket hon aldrig varit innan.. Så här hoppas man inte på för mycket.. 
 
Då är det bara historian kvar, den håller jag på med för fullt, skittåkig är den.. Aboslut inte alls motiverad över detta.. Men det blir bättre med tiden, bara man blir klar någon gång. 
 
Nej, nu blir det göra sig latte igen och fortsätta plugga en stund till innan de blir promenad med voffarna :) Idag är Felix här och Atos fick sin julklapp av dom, ett jätte stort ben, som jag sprang till soffan med det första han gjorde. Hann inte ens plocka av plasten runt det. Men fick ta i från honom det, så kan han få mysa med det under helgen :)


///Becca
 

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Vad jobbigt att känna sig motarbetad på det sättet!

    Hoppas att det löser sig!

    Sv: Ja, visst är kamben gott! :)

    Svar: ja det är ganska drygt att vara det :/ Men jag ger mig inte så lätt när jag vet att jag har rätt :)
    Becca

    2013-01-04 | 14:18:47
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här: