justbeccca

Packat, packat och lite mer packat

Kategori:

Egentligen skulle två nya kurser startat idag, men de har tyvärr inte dykt upp på min infokompsida. Så morgonen spenderades med massa mail och samtal, dock utan framgångar. Men efter några timmars frusteration så gick jag iväg och hämtade fler metrotidningar, ungefär så där 150st för att fortsätta packa ner saker här hemma. 
Idag var det vitrinskåpet, alla prydnadssaker, vissa tavlor jag missat, nästan alla sängkläder, har kvar fyra olika set till våran säng och två set till gäster. Packade även ner delar av min garderob och även gardiner. Så nu står 11 kartonger klara här i lägenheten och väntar på att få flytta ner i källaren, men dit kommer de inte förens tidigast imorgon, då de som ska köpa barbordet ska komma imorgon, då de drygade ut dagen i dag och tillslut klockan sex fick jag ett mail om att de inte hinner idag. Så de skulle försöka imorgon, men skrev då att om jag inte fått en tid senast klockan 16.00 läggs den ut på annons igen, men denna gången på blocket, och där lär det nog gå fort då det är ett superbra pris på saker för ett värde på 1700kr. 
Hoppas på att få mina nya kurser imorgon, då jag verkligen ser fram emot dessa kurser inför våren. Fast jag får två kurser nu och sedan kommer de andra två komma upp under våren.. Jag vill väldigt gärna se vad de är för kurslitteratur jag ska ha, men detta kommer jag inte åt förens kursen kommer upp. Så jag får fint sitta och vänta, fast som ni förstår så väntar ju inte jag. Jag stressar folk istället och jagar dom. Så jag lär nog veta väldigt snart vad det är för kurser. hehe 
Mer idag har Alexandra varit här, tog promenad och åt på McD och sedan druckit kaffe. Hon höll mig även sällskap när jag fortsatte packa i sovrummet och då fann jag nya prydnadskuddar jag aldrig någonsin ens packat upp från påsen de kom i från Ellos och eftersom jag inte packat upp dom på två år, så lär jag inte göra det än. Så då fick Alexandra dom av mig. Tänkte att de får nog komma upp ifrån påsen de kom i hemma hos dom. Ett lite bättre liv där, än hos mig :P hehe 
Skickade även med en tidining som jag aldrig öppnade sommaren 2011, då jag råkade beställa hem en och även köpte en. Så hon fick den oöppnade, och där tänkte jag att de skulle finna lite roliga övningar till Prinsen :) 
 
Nu ska jag ta något att äta och kanske sedan gå ner i källaren och flytta över kläder från tå trasiga kartonger till en hel, båda är halv fulla kanske jag ska lägga till ;)
Annars blir de en myskväll i soffan, tills natten träninger sig på. 
Eftersom det är kramens dag idag, får ni alla en varsin kram av mig och Atos idag
///Kram Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: