justbeccca

Nopp

Kategori: Iphone

Hade ingen som helst lust igår att skriva om det som hände i fredags. Sedan kom jag på att det bästa är att vänta tills måndag och skriva om det. Ska ringa samtal då angående detta. Så jag kan få svar på saker och ting.
Så detta betyder att ni får vänta tills måndag om uppdatering kring fredagens händelse.

Annars har helgen varit lugn, fick kartonger från Josse och Alexandra i fredagskväll, så jag ska börja packa om nere i källaren. Så jag kan börja här uppe sedan. Vill vara klar så fort som möjligt :-)

Gårdagen var lugn, jag sov väldigt mycket, och de var ganska så välbehövligt efter veckan som varit. Sedan kollade jag på film, umgicks med Atos och David. Sedan blev det en tur till Coop på bergvik för att kolla persienner, staket, köpa godis och dricka. Vi fann ett staket och sedan godis och dricka.
Sedan blev det en tur upp till Josse och dom, och en tur lite över allt och tillsist kom vi hem. Landade i soffan i ca 30min för att sedan sova.

Idag har hittills varit en lugn dag, har Carro här som skulle fått kaffe. Men de var slut, så David skulle köpa med hem när han kommer nu vilken sekund som helst. Ska bli gott :-D jag verkligen längtar efter kaffe! :-)
///Becca

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Men oj, vad var det som hände tro?

    2013-01-14 | 17:11:38
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här: