justbeccca

Lugna tider existerar inte!

Kategori:

I alla fall i detta hem, vad det verkar som. Eller jo, jag har ju uppenbarligen fel på vad som är lugnt. Idag hade jag lätt kunna säga att det varit en lugn dag. Men jag blir rättad ganska fort att det inte är det. 
Morgonmys med Atos, det är ett måste på morgonen. Annars är inte dagarna som de ska vara, precis som att Oboy glaset måste intas även då. 
Två promenader på ganska kort tid, då någon svart herre här hemma tyckte det var extra roligt ute idag, så vi lurar mami att jag är jätte nödig tio minuter efter vi kom in. Så vi måste springa akut ut igen.. Men bara för att LEKA!! Ja det gör mig inget, men inte när jag är hungrig som en häst och knappt någon energi i kroppen. Men var ute en stund i snön så nöjd blev han. 
Kom in och någon halv timme senare kom Carro och Josse förbi för lite kaffe och prat. En sista hej då till Carro som packade väskan idag för att åka ner till Falkenberg och umgås med mor och syster en sväng. 
Efter dom åkte var det klädes byte, promenad, och sedan blev Felix och jag hämtade av Josse för att åka förbi och lämna in kontraktet/uppsägningen hos våran nuvarande hyresvärd och lite prat. 
Efter det blev det en tur på Rusta och där köptes mer fryspåsar till att kunna packa ner saker och sedan stora svarta sopsäckar. Idag ska jag nämligen börja med källaren i sällskap av Alexandra :) yeay!! Slipper vara där själv :)
 
Promenad och andra tvättmaskinen gjord, pratat och uppdaterat David om saker. Sedan fortsatte jakten på att få tag i vilken lärare det nu är jag har i historian, för något står inte rätt till där. Har fått en komplettering, men inte det mailet med kompletteringen.. Så det går inte ihop, och eftersom min lärare inte går att få tag på, så mailade jag idag igen till admin för att de om hjälp och även sätta press på läraren att skynda sig. Då kursen egentligen är slut, men dom har krånglat till det för mig. Jag orkar verkligen verkligen inte mer krågnel nu.. Önskar att allt bara slutade krångla för mig just nu! 
men en positiv sak var att igår när jag hade somnat strax efter nio så fixade David mitt E-leg, så det ska nu funka för mig. Bara att hoppas att det gör det, för jag har inte vågat mig på att testa det. Risken att det inte funkar gör mig på bristningsgränsen till att kasta ut datorn från balkongen ner på gatan. 
 
Nu ska jag återgå till att njuta av min smoothie, den var inte lika god som den i söndags. Men den var god ändå, eller ja det går ner i alla fall :P haha Och vänta in Alex ska komma :)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: