justbeccca

Historia

Kategori:

Man fastnar så lätt i historia, så man glömmer bort att det faktiskt var annat som skulle göras. Men ja, Carro fick sig ett förlåt samtal från mig en kvart efter utsatt tid. Dock får hon vänta mer och vara barnvakt själv ett tag till. Bilen som innehåller David och Atos åkte ut till svärmor för att fixa med papprena. 
Själv som ni kanske förstår sitter jag och skriver historia och ska jag vara ärlig är det skit tråkigt och jag skulle kunna göra flera hundra olika saker än just det. Ska i alla fall nu när jag precis gjort klart min komplettering på uppgiften från igår ta fram dammsugaren och gå ett varv. När hemmet är fyllt med hundar blir det mycket hundhår och trots att jag ett sådant stort valpsug så vill jag gärna att den nya hunden som ska infinna sig i lägenheten andas och inte bara är en lurvtuss :P hehe 
 
Atos, Felix och jag följde med Carro och Texas när de skulle gå hem. Sedan vek vi av och tog en längre runda än att vända och gå hem igen. Så de fick en skön promenad och grabbarna skötte sig bra, trots att Atos är lite små knäpp och dragig stundvis. Men vid hundmöte så gick de fint och smidigt. Inga sura miner eller dragande från någon hund. Ganska så nöjd jag var då :) hihi 
 
Nu ska jag ta ett varv med tussuppsamlaren, göra varm chocklad och fortsätta plugga tills bilen kommer hem. Men de blir mer pluggning, fast i ett annat hus då :P hehe 
 
 
Har även under dagen idag lag ut en annons, för en sak detta år. Men är ganska så säker på att rykten kommer att skapas nu, speciellt när jag påpekade i annonsen att det inte är bråttom att köpa just den. Så vi får väl se vad och om det kommer rykten. Jag själv hade nog frågat om det stämde varför man sökte just en sådan sak. Men tills dagen kommer med den frågan, ska jag sitta här med min varma choklad och njuta :)
Jag har ganska roligt åt det i alla fall :) 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: