justbeccca

Födelsedagsfirande

Kategori: Iphone

Gårdagen spenderades med Josse och Becca, på massa olika ställen. Eller ja, Grums, där Josse köpte en hatthylla och vi även besökte en liten inredningsbutik. Dit ska jag återbesöka när vi flyttat.
Sedan till Ilanda, där vi fann lite smått och gott, jag speciellt två par super söta strumpor :-) haha
Sedan biltema, sedan hem till Becca, sedan Ikea, där vi fikade och Josse shoppade lite grejer. Tillslut åkte vi och köpte pizza, hem till Josse och Håkan där vi åt och pratade.
Becca och jag satt i trappen och kollade på när Josse grejade i nedre hallen. Även David och hundarna kom och kikade på vad vi pysslade med.
Sedda körde vi hem Becca och åkte hem.

Hela natten har jag vaknat till och från och fryst som en idiot. Så jag har använt David som min värmekälla, har medvetet trasslat in mina ben i honom för att få så mycket värme som möjligt. Hade jag kunnat och fått, hade jag använt honom som täcke :-D

Idag på förmiddagen var Alex och jag till systemet, sedan hem och sa hej då i princip med David som skulle iväg och spela Paintball, för hans killkompis fyller år. Precis efter David åkte, ekade Atos spy igen, det är andra gången denna vecka... Senast var i torsdags och vi vet inte varför det kommer, eller vi har teorier om vad det kan vara. Så nu är det slut mes just dom benen som vi tror är anledningen.

Jag blev hämtad någon timme senare av Josse och Håkan för jag behövde iväg en sväng och fixa en present.

Nu håller jag på att göra mig klar och sedan ska jag fixa till det sista på presenten :-) hihi halv sex hämtar Becca och Viktor mig för att köra oss till Alexandra och David M, för vi ska fira våran älskade vän David M födelsedag(han fyller år imorgon). Ska bli super mysigt och trevligt :-)

Ni alla får ha en fortsatt trevlig lördag.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: