justbeccca

Det flyter på nu

Kategori:

Idag har dagen bara flugit förbi. Felix kom vid halv nio och självklart hade han laddat med mycket energi tills idag. Så han har röjt i princip hela dagen, ända fram till halv fem. Då blev han hämtad. 
Under dagen har jag grejat här hemma, tränat Atos och sedan små tränat felix, för jag upptäckte för någon vecka sedan att han kan en grej och gjorde det då utan belöning. Så jag var bara tvungen att kolla om det gick igen och de gjorde det :) Tog med mig hundarna på en promenad på morgonen för att hämta/sno en bunt med metro tidningar, fick med mig cirka 100st hem. Ganska så nöjd faktiskt :) 
Vid två kom Josse i väntan på att Felix skulle bli hämtad för vi skulle iväg då direkt, dock 1,5timme försenat. Under tiden blev de lite små fix, kaffe, dusch, en tvättmaskin igång. Ja lite allmänt, samtidigt har jag mailat med min historia lärare och admin på infokomp, äntligen börjar det ske saker nu. Så hoppas att det blir klart nu med den kursen. 
Efter turen med Josse kom jag hem, där jag möttes av en super glad Atos som hade fått ett ben, av davids kompis Micke som hade kommit hit på kaffe och han hade varit söt och köpt med en varsin bulle till oss alla och två ben till Atos. Så vi alla fikade, även Atos :) När Micke åkte satte jag och David igång med mina uppgifter, jag har nämligen en tendens till att köra fast i ord som redan står, för att sedan kunna formulera om det på ett bra sätt. Jag är mer av den typen, det som står är bra. Nöj dig med detta! Men icke, nu är det andra gången en uppgift ändras. Trots att allt redan är omskrivet innan. Men ja vi får väl hoppas att denna gång blir bättre. 
Sedan var det en till i historian som skulle ändras, men på den var det bara 3% av 100% som skulle ändras. Den första var det 76% av 100% som skulle ändras. 
När dessa var klara fixade vi till en del på en uppgift i företagsekonomin 2. Så nu är tre uppgifter inskickade. Nu är det bara att vänta på svar på dessa och även på de tidigare inlämnade. Hoppas på att få dessa redan imorgon. 
 
Detta var våran dag de, promenader är förstås tagna med! 
Nu ska jag krypa ner i sängen, sova förhoppningsvis fler timmar än i natt. För att sedan gå upp imorgon, ta en skön morgon promenad, äta frukost och börja städa här hemma. Vet ju inte än om vi har visning av lägenheten på fredag. Ska även försöka köra iväg skräpet i källaren med hjälp av Josse och sedan kommer Alexandra hit imorgon igen :) Ska även fortsätta packa och om jag fått uppgifterna fixa dom. 
 
Nu säger jag god natt och gör som Atos! 
Gömmer huvudet under kudden! :)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: