justbeccca

Bra igen!

Kategori: Iphone

På morgon promenaden gjorde Atos nummer två och han är stabil igen i mage. Så skönt att se de. Manligt ju lite smått orolig när det bara kommer utanförvarning och ingen aning om vad det kan vara. Men det verkar inte vara magsjukan, för Felix har hittills inte blivit dålig. Skönt i alla fall att allt är normalt igen :-)

Jag funderar ganska så mycket, David kommer någon gång under våren åka utomlands med sin syster. Vad det lät som sist så skulle det ske i början på maj. Då funderar jag faktiskt på att packa in Atos i bilen och åka ner till mamma i Falkenberg och bara ha en "minisemester" själv. Kan vara trevligt att hitta på något annat. Självklart kommer syster och hennes blivande man hälsas på då med. Men i alla fall. Planerna lutar åt de :-) Får bestämma mig när jag får ett konkret datum av David som dom ska åka.

En fundering av alla dessa som går runt i hjärnan just nu.
Ha en mysig och trevlig förmiddag, det har jag med Atos och Felix :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: