justbeccca

Älskar vintern!

Kategori: Iphone

För er som inte visste så älskar jag vintern, det är den bästa årstiden på året och jag kommer bli en fruktansvärt besviken människa den dagen vi inte längre får vinter. För ja, låt oss inse att en vacker dag kommer inte detta komma till oss längre. Allt detta tack vare den globala växthuseffekten.
Ja, jag tänker på den redan nu och kan känna en stress över att inte en vacker dag få snö eller många minus här. Därför tar jag vara på detta nu och uppskattar det så länge det går.

Men för att få er att förstå vad jag egentligen stör mig på får ni en bild som jag skrivit för att jag idag verkligen tröttnade på dessa jäkla bilder på termometrar och statusuppdateringar om hur mänga minus det är. Ja, det är vinter, ni vet det lika väl som jag. Dina minus i samma stad vi bor i har jag med hos mig. Räcker med att jag kollar på min egna termometer!!
Men som sagt jag älskar vintern! :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: