justbeccca

Super mys!

Kategori: Hundar

Både igår och idag är Felix här. Riktigt mysigt och alla grabbarna är nöjda med varandras sällskap. Igår var Felix här ett kortpass och idag ett längre :-)

Fick även anatomiboken, hundens anatomi, rörelse och fysiologi igår. Så ni kan nog tänka er vad jag sitter och gör mer eller mindre hela dagarna :-)
Det är så lärorikt och roligt, man liksom blir bara mer och mer intresserad. Hur hunden är uppbyggd och hur varje liten del fungerar.

Jag har ju läst detta innan, men det är kul att läsa igen. Man glömmer lätt bort. Sedan dess har jag läst hästens anatomi, när jag gick på Strömsholm. Så man kan gärna hoppa lite emellan anatomierna. Dom är liknande men ändå inte. Ni kanske förstå vad jag menar då.

Ska återgå till mitt läsande, sedan ska jag träna "ligg" med Ollie innan Atos ska få testa lite sök, med en special sak ;-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: