justbeccca

Hånad av Ollie...

Kategori: Hundar

Idag hade Ollie bytt tuggobjekt, ingen tvdosa, utan min ena kursbok... Den var så god sa Ollie hånande när jag kom ut ur duschen och sedan tog han några glädjeskutt i soffan i hopp om att jag skulle leka med honom..
Men så blev inte fallet, jag fick städa upp det Ollie hade roat sig med och samtidigt tänka positivt, har bara en uppgift kvar på den kursen...

En stund senare hämta Josse honom för lek i rastgården med Texas och ett gäng andra goa hundar. Själv väntade jag på att David skulle vila klart så vi kunde åka ut efter dom.
Städade soffan och David rensade kartonger och sedan åkte vi ut till rastgården.
Där fick Atos bekanta sig med Ceasar. Imorgon har de en lekdejt igen alla vovvarna och fler ska komma då också :-)
Mer idag blir de nog inte i detta hem. David leker i garaget och jag åkte hem och matade hundarna.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: