justbeccca

Tröttast.se

Kategori: Hundar

Efter en dag fylld med roligheter, så är vi ganska trött här hemma.
Nu på kvällen har vi varit och firat Håkan, då han fyller år idag. Grattis till världens bästa svåger! :-)
Som vanligt när jag är hos dom så börjar jag frysa och får med mig deras myskläder hem. Håkans mjukisar och nya strumpor(ja det är för stort egentligen) och josses stora tröjor. Jag kan säga till er att jag frös inte det minsta efter att jag hade fått på mig detta över mina leggins, och min två instoppade linnen. Dock blev jag mera trött, men det hindrade mig inte från att klippa Texas klor och sedan spelade jag spel med Atos och Texas. Så trött blev de, speciellt Atos:-)

Tidigare idag så hade jag kloklippning på Atos och även filade jag båda hundarnas klor, super duktiga på filandet. Texas tycker ibland att kloklippningen är jätte jobbigt och idag var ibland. Atos var lite krånglig i början. Men ändrade sig fort, när han upptäckte att mamma filade också:-)

Nu blir det natten, som sagt tre trötta i detta hem. Fick veta lite mer om kullen idag. Oh jag längtar!
Kan även berätta att vi tar nog inte emot tiken. Då vi inte får någon information om henne, då känns det inte så bra. Japp, jag är skeptisk och har krav jag med, inte bara uppfödare som ska ha det! Kom ihåg de alla läsare, ni ska ställa krav, fråga och vara en "pain in the as", för ni ska veta vad uppfödaren är för någon. Inte bara ta en valp eller hund för att det är ett bra erbjudande. Eftertanke krävs alltid när man väljer att köpa en hund! Speciellt ni som ska bli första gångs ägare.

Natti på er!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: