justbeccca

Skulle kunna..

Kategori: Iphone

...lägga mig ner och rulla hem nu. Jag är så sjukt mätt efter maten. Tre rätters är lite för mycket för lilla mig. Men gott som bara den var det! :)
Jag älskar mysiga kvällar med familjen, såna hör middagar är så underbart att man gör. Det är nästan en liten fredags tradition att vi gör sånt här, i alla fall en till två fredagar i månaden, och vem tackar nej till god mat?! Inte jag i alla fall och absolut inte David. Så länge han slipper laga mat så är han nöjd.

Dock blev vi båda så mätta så han orkade inte åka på fest och jag är bara glad så länge jag slipper vara vaken hela natten för att kanske hämta honom:-P hehe han brukar på fyllan gå hem, trots att jag skulle hämta honom egentligen.

Idag är det en vecka sedan våran olycka skedde med cykeln. Hittills har vi inte cyklat, men om vädret tillåter imorgon tänkte jag att vi skulle det. Alla tre ska ut då. Jag skulle kunna cykla i regn så det är inte de, men jag har gått omkull så många gånger på hösten i regn och på blöta löv, så det är en liten rädsla för mig. Därför vill jag cykla när det är torrt på marken, speciellt nu när atos är som han är. Vill inte göra situationen värre än vad den är, för jag är inte rädd för att cykla med honom igen. Det har jag inga problem med. Men han kan uppfatta att min rädsla för det blöta fel, så gör jag en situation av något som inte ska vara där. Ni kanske förstår vad jag menar.

Nej, nu ska jag återgå till mitt kaffe och prat med de andra. Tror jag vill hem för en timme sen egentligen. Japp klockan är mycket och jag är trött:-P haha
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: