justbeccca

Paniken!

Kategori:

Den här dagen kunde inte bli sämre. Atos drog omkull cykeln i höjd med McD på nobelplan, cykeln fastnade i en stolpe och panikspännet gick sönder. Sedan sprang han för livet ifrån mig. Så det enda jag ser när jag står och skriker efter honom är min älskling försvinna från mig. Över vägen mot Casablanca, förbi vedugnen, förbi Carro vid övergångsstället vid Swedbank. Men hon förvånad som bara den säger Atos?! Och han stannar upp. 
Jag kom cyklande förbi allt och alla, folk på gatan och i bilar som pekade vart han sprang och mötas av en atos(stressad och panik) sittande bredvid Carro vid Swedbank. Glädjen och lyckan som infann sig då går inte beskriva. 
Jag såg hur bilar tvärrnitade för honom, jag är glad och evigt tacksam mot dessa bilister! 
Så om ni såg en svart hund springandes på Norrstrand, så JA, det var min! Och känner ni någon som stannade för honom, hälsa att jag är evigt tacksam.
 
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig Carro, utan dig där vet jag inte vart han hade sprungit. Jag är dig evigt tacksam<3
 
Med denna händelse kan jag bara säga, det kan gå på tre sekunder så kan du ha förlorat din bästa vän, oavsett hur uppfostrade, duktiga och följande de är. De är en egen individ och tänker helt och hållet själv. 
Jag grät av lycka, rädsla och arghet. Men mest grät jag över att mina bästa vän, mitt liv, mitt hjärta lever och är oskadd. Jag kan aldrig riktigt beskriva känslorna som fanns hos mig under denna tid. Men jag kan säga att ingen är värd dom. 
 
Min själsfrände, halva mig, mitt allt och framför allt min bästa vän<3
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: