justbeccca

Nya dagar

Kategori:

Då var det fredag och hittils har jag haft lille Felix här hemma, tvättat, ätit tillsammans med David och min svägerska Louisa, kollat på tv, promenerat och läst. 
Idag kom den nya härliga hund och jag snabbkollade igenom den och fann ett repotage om skotträdda hundar. Så den har jag suttit och läst lite nu. SKa läsa klart den strax, men väntar på att Carro ska komma så vi kan dricka lite kaffe och sedan ska jag och Atos ut på en cykel tur tänkte jag. Senare idag blir det kanske skotträning med Atos och David. David skulle försöka svänga förbi toys"R"us innan han kommer hem från sin mor. 
 
Ikväll ska jag först sälja några hundmatskålar som en tjej köpt via en köp och sälj sida på FB, sedan blir det nog myskväll. Speciellt om vi ska cykla och träna skott idag. Då behöver man faktiskt ha myskväll :) hihi 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: