justbeccca

Ligger på söffa, för så ska de va!

Kategori:

Ja som ni kanske har märkt nu den senaste tiden, så är sömn överskattat och speciellt på natten. Så jag passar på att blogga då, kolla runt lite, lyssna på musik och även läsa min bok. Japp, jag har i princip bosatt mig i soffan på nätterna, för att inte störa David´s sömn alldeles för mycket. Musiken lyssnar jag på i hörlurar(vilket jag behöver köpa nya har jag upptäckt). 
 
Dagen har jag spenderat första delen med att vara halsovandes. Det var ett under att jag tog mig till och från Emil utan att tanka. Atos och jag körde David till jobbet strax innan sex imorse och sedan tog vi oss våran morgon promenad. Väl hemma så dog vi båda och sov till nio, då var de promenad igen och sedan åka jag till Emil. Emil promenaden är ingen promenad längre, utan vi kommer typ ut på gården och där kissar han och sedan vill han slappa eller gå in. Tror någon är lite hemma kär just nu. Så länge han kissar när jag kommer, så är jag nöjd. 
Sedan åkte jag hem och dog i sofffan tills David kom hem på sin rast, men även han stendog i soffan. När han åkte till jobbet så åkte jag ner på stan och träffade Carro, en fika och sedan åkte vi till pappa och umgicks lite. någon timme där och sedan vidare för att köpa massa godis, dricka och popcorn på maxi. Sedan lämnade jag av Carro, åkte hem och myste en stund i soffan, tills jag insåg att DAvid behövde hjälp med att komma in på ena banken. Dock efter några timmar med försök(uppehåll på en och en halv timme) kom David fram till att bådas brandväggar stoppade java för att kunna öppnas. Så när dessa var nerstängda så kunde David kolla sin bank. ÄNTLIGEN!
Vi tog mitt uppe i allt bank och dator krångel en promenad och tränings runda ute på Kilenegården tillsammans med Carro, Håkan och Texas. Självklart var ju Atos med, det är ju han som tränas mest just nu. hehe Börjar bli rätt duktig, ska köpa en ny sele, nya joggingbyxor till mig, en fleecetröja och ett nytt mibjebälte som itne åker upp när man springer. Har även lite mer som ska köpas, men detta står nog bland de första på listan och även längdskidor, för jag ska lära mig åka de under vintern :)
 
Nu ska jag sova kanske lite i alla fall. Natti på er!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: