justbeccca

Dagen enligt Atos..

Kategori: Hundar

Em helt perfekt toppen dag, skulle han säga om denna dag.
Först pappa mys på morgonen, sedan när pappa gick var det mamma mys med promenad(igen) och lite pallträning. Sedan slappade vi med Harry(haren) och naninen(kaninen) både nallar från Ikea, som är Atos bebisar.
Efter någon timme ringde Alexandra och frågade om Atos ville leka med Prince och Texas i rastgården, så dit åkte vi(en halvtimme efter dom) för lite lek och prat. Kul hade dom, men tillslut kom de en konstig amstaff(kanske det var, såg ut att ha någon mutation egentligen) som av någon konstig anledning morrade mot Prince helt oprovocerat genom staketet. Prince är 4månader och gör inget mot någon hund. Så då kände jag att där får de räcka. Vi gick en stund senare. Då lämnades Atos hemma och jag åkte vidare. Men under tiden jag va borta kom pappa hem igen(varit på begravning). Så Atos fick mera pappa mys. Promenad gick dom och sedan någon timme senare hämtade jag David. Tillsist kom vi båda hem för att Atos skulle få kvällsmat och umgås.
Nu senare på kvällen åkte Atos och jag till moster Carro och där blev de lek ute och träning med alla inblandade i det. Efter en stund där åkte vi hem och hemma utanför blev de träning och lek med både mig och David. Atos är rätt så trött nu och myser med Harry(haren) och jag tog naninen(kaninen) så den inte skulle känna sig utanför.

Kan berätta för er att David är inte den som tränar Atos mer än allmänlydnad/vardagslydnad. Men idag var det mer och de va ju super skoj!!(enligt Atos).
Nu blir det nog strax natten här, en dag imorgon igen och då ska blod köpas. Så det går att spåra i veckan.
///Becca

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Bra dagar kan man aldrig få för många av :P

    2012-09-08 | 23:17:16
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu
  • Jessica säger:

    Oj så söt man kan vara liggande där med sin leksak =)
    Jätte fin blogg. ha en bra dag. kram

    Svar: Ja, riktigt nöjd var han också :P hehe Tack så mycket :)
    Becca

    2012-09-09 | 10:35:31
    Bloggadress: http://plusfamilj.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: