justbeccca

En stund sen

Kategori: Iphone

Det var visst ett par dagar sen jag skrev något här. Men har inte riktigt haft varken lusten eller tiden till det. Har i storsett sen i måndags haft bråk med datorn och Iphonen och detta har gjort mig väldigt omotiverad till att använda elektronik alls. Men visst har vi väl alla såna dagar och motgångar?

Hur som så har Atos varåt deppig i några dagar nu. Men min första tanke var att hans mage krånglade och det verkar som det var den som gjorde att han va depp. Idag har han ätit som han ska och börjar komma tillbaka till sitt vanliga jag, så nu börjar det kännas bra igen.
Så våran vecka har i sig varit väldigt lugn.

Nu under lördagskvällen körde jag iväg David till en fest och sedan har Atos och jag myst i soffan till de två senaste Johan Falk filmerna. Alltså jag bara älskar dessa filmer! :-)
Vi tog även en pause i filmkollandet och gick på promenad med Josse och Texas, riktigt trevligt och mysigt var de:-) men ingen slår att komma hem och krypa ner i den nya mjamasen(pyjamas) och under ett täcke i soffan och kolla film, med massa levande ljus och lördags gottigheter:-)

Nu snart ska jag väl hämta David och sedda hem och sova natten med mina två favorit grabbar :-)
Hoppas ni andra har haft en lika mysig lördag som jag har haft :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: