justbeccca

Träning och lek

Kategori: Iphone

Har spenderat nästan hela dagen ute. Först ute i garaget med Atos och David. Där blev de träning, lek och fotografering. Hihi både jag och David tränade Atos. Riktigt kul att se någon annan träna de svarta sötnosen:-)
Sedan tog jag mig en tur till grusgropen och tränade ytterligare lite samt lekte själv med Atos.
Någon timme senare blev de kaffe i solen på en parkbänk med Alexandra och en massa prat. Riktigt trevligt och mysigt:-)

Nu för någon timme sen va vi till Håkan garage och hälsade på bilen och stod och planerade lite. Så till helgen är målet att flytta bilen;-)
Nu ligger jag i Josse och Håkans säng, kollar på svenska miljonärer och väntar på våfflor:-D sen ska jag hem och sova, ska ju upp och jobba imorgon. Första dagen på Attendo, kan erkänna att min lust och vilja är bort blåst. Finns olika anledningar till de. Så det handlar inte om lathet. Men ja, man kan ju hoppas på att morgon dagen kommer ändra på det.
Men jag säger god natt nu och så skriver jag ett nytt inlägg imorgon när jag slutat.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: