justbeccca

Testar

Kategori: Hundar

Har äntligen landat hemma efter en kursdag och sedan promenad mys med Atos och tillsist köpt foder.
När jag var på Pets för att köpa foder så pratade jag med en av de som jobbar där och bestämde mig för att testa Vom Og Hundemat, så jag köpte med två korvar som är halv foder för att testa tillsammans med atos vanliga mat.
Självklart en säck med hans vanliga mat och standarden: 4grisknorrar och 4grisöron. Atos måste ju som sagt få ha sitt helg mys också:-) hihi
Nu hoppas jag i alla fall att han kommer äta färskfodret, för gör han de så går vi över till det, i den mån de går. Så som semester och sånt blir de nog torrfoder. Samt lite blandat, då jag tycker att han ska ha något med mer motstånd i när han äter. Så hans tänder hålls fräscha och fina med tanke på att han har jätte fina tänder. Ben äter han inte mycket av på veckodagarna, så den lilla Herren skiter i sin riktiga mat om han får ben att ha. Därav en kontrollerad helg godis har det blivit.
Så nu är det bara att vänta och se hur det går med med nya maten:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: