justbeccca

Mm sova!

Kategori: Iphone

Snart är de natten, bara jag får komma hem och äta lite kvällsmat ta en dusch och en sista promenad med Atos. När allt de är klart då ska jag jävlar sova som en stock. Är så jäkla trött och jag förstår inte riktigt varför, men har ju varit dålig hela helgen och inte riktigt återkommit till de normala än antar jag. Men jag tror de kommer under veckan, slutar de inte så får jag nog kanske komma upp de. Så det inte är något som är fel i kroppen. Men jag får i alla fall i mig massa vitaminer, så något sånt borde de inte va.

Hur som helst så har jag denna dag haft trion(Tyra, Charlie och Atos) hemma. De har lekt, sovit, haft lite stads agillity och njutit av värmen som varit idag ute.
Jag har även hunnit plugga och städat hemma plus sovit en liten stund. Däckade till i soffan i morse. Hehe
Kan berätta att idag är första gången sen Tyra och Charlie började va hos oss som Atos åt frukost samtidigt som dom. De brukar han annars inte göra, han typ sparar på sin mat i några timmar och mellan 12-16 går han och äter.

Nu på kvällen har vi varit ute i båthuset och hjälpt Josse och Håkan med att sjösätta båten, så denna sommaren ska vi åka båt. Om värmen och solen vill va på våran sida vill säga. Så det blir Atos premiärtur i båt, som tur är har han flytväst. Då det var meningen att båten skulle varit i förra året, men även året innan de och innan de. Ja vi kan fortsätta så här i några år om ni vill. Båten har inte stor i på 8 år och Josse och Håkan har varit tillsammans i 4år. Så under fyra år skulle båten varit i.
Men nu är den i alla fall i och jag tror den är nöjd. Jag är glad, men lite ledsen att jag missar hela tiden de jag vill se på tv. Men de går ju i repris på söndagar... Som jag glömmer bort!
Nej nu ska jag hämta strax åka och plocka upp David vid bryggan. De har precis parkerar båten:-)
///Becca

Kommentarer

  • Malin och Dylan säger:

    Ja, jag jobbar då för SOS-Animals som ligger i Spanien. En Svensk/Engelsk organisation som jag jobbat för några gånger nu! Älskar dessa gatuhundar <3



    Vad skoj, jag vet vilken organisation det är. Men har aldrig jobbat med dom!

    2012-05-09 | 13:45:51
    Bloggadress: http://www.hundendylan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: