justbeccca

Låt mig

Kategori: Hundar

En hel dag med trion är mycket mysigt. Tyra och jag har varit hos Emil, där blev de promenad och lek. Mycket uppskattat från båda sidorna:-)
Annars har de varit promenad, frukost, sovning för dom. De är precis lika trött som jag är, fast jag är nog mer rastlös.
Vi ska strax ut på en till promenad, sedan ska Tyra och jag åka till gardinbutiken och köpa en elastiskrem som jag ska sy fast på atos klöverväska, så skydden som sitter under fästena inte ska glida så mycket.
Då ska även Carro med, så får vi lite sällskap;-) sedan ska jag kanske åka och köpa hundmat idag, annars åker jag imorgon efter min kurs jag ska på på morgonen. Får se vad de blir.
Nej nu ska vi ut i det sköna vädret, solen lyser och ger värme, men svala vindar kommer in samtidigt. En mycket skön dag för oss med hundar(enligt mig).
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: