justbeccca

Cesar Millan

Kategori: Hundar

Just nu befinner sig jag och David inne i Scandinavium för att se på Cesar Millan Showen, för andra gången på ett år och 12 dagar:-) hihi
Förra året var vi på Hovet i Stockholm och satt högt upp, idag är vi i Scandinavium och sitter på parkett. David skämtade om att vi nästa år måste ha införskaffat oss en problemhund så vi hamnar på scenen:-P haha

Resan gick bra, Atos har slappat och varit hund hela vägen hit. Jag körde mer än halva vägen och tillslut ville jag inte mer så då fick David ta över.

Medans David och jag är på Cesar, har Carro hand om Atos och vandrar runt här i Göteborg, tror de skulle sikta på att gå till terminalen. Då både Carro och jag tycker att Expressohouse där gör den godaste latten. Plus på de så är ju hundar välkomna där inne. Hon får nämligen inte binda honom någonstans för mig. Vill inte att han blir snodd från mig, då skulle hela min värld rasa faktiskt.
Nej nu ska jag stänga av telen och vara beredd på att se ska börja:-)
Kan skriva sen eller imorgon om hur set var:-)
Kommer ta bilder med telen, då jag lämnade över kameran till Carro och den är urladdad:-/
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: