justbeccca

Underbara lördag

Kategori: Iphone

En av veckans höjdpunkter är lördagarna, då det är en hel dag som inga måsten finns (anser inte atos promenader som ett måste, de är min livsstil).
Så hittills idag har Atos och jag varit på morgon promenaden i kylan halv åtta och då vart jag förvånad över att se pudersnö på marken och bilarna. Men de va ytterst lite, så när vi kom ut igen vid åtta (David och jag) så va de nästan borta.
Vid åtta åkte David och jag till Kristinehamn och besiktigade hans jobb bil/buss. Jag kunde även kika in i den, men med min otur var den lastad. Så jag fick inte se hela utrymmet ordentligt:-/ kan hoppas på att kunna göra de i veckan.

Nu är vi hemma igen och myser i soffan, vi möttes av världens lyckligaste hund och tjöt av glädje när vi kom hem. Har även hunnit legat i solen på vardagsrums golvet med Atos och myst.
Nu väntar vi på att klockan ska bli tolv, så vi kan ta med Josse, Becca, Texas och Casper till vårat lilla skogsställe och lägga spår. Kan även berätta att idag blåser det, så det blir nog så att spåret flyttar sig. Men ska även låta Atos spår ligga i en timme och ska göra ett långt, minst 150m. Ska bli roligt!!!

Nu ska jag fortsätta njuta av den lugna tillvaron är hemma innan resterande del av dagen drar igång. Efter
Spårlägningen blir det hjälpa Becca att packa ner sin lägenhet i kartonger och flytta henne hem till Viktor;-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: