justbeccca

Trevligt

Kategori: Iphone

Kom hem för typ en timme sen men har ätit och tagits sista rundan med Atosen.
Hade en super trevlig kväll på Ankan med några av de bästa: Rebecca, David M och Alexandra. Riktigt kul att se David(inte min david, David Ms bästa killkompis) och Marcus(David Ms bror) live. Dom var faktiskt riktigt bra och duktiga.

Innan jag åkte iväg skickade jag iväg lite inlämningsuppgifter och myste i soffan med mina två älsklingar och hann även sova en stund. Men jag är riktigt trött, så nu ska jag också infinna mig i sängen och sova natten i några timmar tills klockan ringer.

Och imorgon ska nog Atos och jag träffa en till pass hund. Denna ska vara med hemma under dagarna några timmar och dagar i veckan. En liten vit spets tik. Ska bli roligt och se hur promenaden går imorgon. natti!!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: