justbeccca

Tlötter

Kategori: Iphone

Nu ska jag strax stänga mina gröna ögon och sova ända tills imorgon, 08:00.
Har haft en toppen dag med min älskade sambo, och mina underbara vänner.
Rebecca och jag tog oss ett varv i skogen och sedan hamnade vi i grusgropen. Där fick voffarna röja lika mycket som i skogen. Vi hade två tröttisar med oss hem. Så underbart!!
Vi bestämde även att vi ska börja springa där och jag är extremt taggad på det. Så även om ni andra inte hänger på, så gör jag de själv:-P
Vi bestämde en ny lekdejt på tisdag eftermiddag i grusgropen. Då ska även Josse och Texas med.

Va hem till Alexandra och drack kaffe med henne, Rebecca och Josse. Sedan åkte jag hem och lämnade Atos och bilen. Hoppade in i Davids Mazda och åkte till Daniel(min föredetta svåger) och grattade honom på hans födelsedag. Riktigt trevligt va det, David ska nog med dom ut på lördag och jag har inte bestämt mig än. Ska ju ut och spela biljard på fredagen med mina fina flickor. Men de är ju så roligt att gå ut med Daniel, så se lutar åt de också;-) hihi

Nej nu ger mina ögon upp, är ju en dag imorgon och kg funderar på att ta ett varv med cykeln mellan morgon promenaden och doggywalken. Hinner jag inte de får se bli efter den. Ska även plugga imorgon.
Sov nu gott ni alla, de kommer jag göra. Ni kommer även få bilder och antagligen en video från idag.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: