justbeccca

Solen!

Kategori: Hundar

Det finns inget bättre att vakna till på morgonen än att solen kikar in i sovrummet och man kan höra fåglarna utanför kvittrar. Så otroligt underbart.

Atos och David började sin dag med en myspromenad. Själv låg jag i sängen och sov då.
Men när de kom hem så var jag vaken, men låg kvar en stund till. Det är väldigt mysigt att ligga och sega i sängen under alla mina täcken. Hihi

Halv elva gick Atos och jag och träffade Lina och Charlie för en känna av promenad. Vilket gick super bra. Ett bra möte och promenaden gick jätte bra. Sedan fik dom leka med varandra och båda lyssna på varandra jätte bra. Riktigt stolt över Atos som faktiskt kunde hantera en mindre hund och lyssna på honom. För Charlie är faktiskt äldre än Atos.
Ikväll får vi nog veta om Atos blir storebror till dom vissa dagar. Vi hoppas väldigt mycket på de. För de är två riktigt trevliga hundar och en väldigt trevlig och go ägare.

Nu har vi infunnit oss på Josses balkong med kaffe och mys i solen. Funderar på att åka ut i skogen och gå, de är ju så underbart väder.
Jag skulle ju igår va smart och lägga fram blodet på tining så man kunde spåra idag. Men min trötthet vann igår, så jag glömde bort de. Så jag hoppas på att de är fint imorgon så man kan lägga fram det idag på tining och spåra imorgon.

Nu ska jag återgå till min och josses diskussion om "kamphundar" och KBAB.
Ha en riktigt underbar dag, för de kommer jag ha!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: