justbeccca

Natten strax

Kategori: Iphone

Jag fick tillslut min efterlängtade kaffe och även bra besked från röntgen att de inte va varken brutet eller spricka i Alexandras fot.
När vi väl kom hem till Alexandra och David M så va kaffet på och inte långt efter serverat. En stund senare kom Alexandras mamma och strax efter henne kom Rebecca.
Vi pratade om mesta dela hundar och hundsport. Så jävla roligt och speciellt med en som är utbildad hundinstruktör, när man får veta mer ingående om hur man utför olika sporter. Så när jag hade fått veta mer om en gren blev jag extremt sugen på att testa den. Så de tänker jag göra, men inget jag skriver här om än. Ni får vänta lite längre in på året om den grenen och även vårat andra mål. Hihi

Nu blir de sen kvällsmat, en dusch och sedan sova. Ögonen är väldigt trötta och jag tror faktiskt att jag kommer sova väldigt gott i natt igen. Så natti på er och dröm söta drömmar!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: