justbeccca

Mysdag

Kategori: Iphone

Haft en toppen dag med alla goa voffar och vänner.
Tyra, Charloe och Atos hade det super bra ihop. Atos blev rätt rastlös och nog lite små deppig när dom gick hem.
Men han fick springa in till Dina en sväng och efter de så verkade han lite nöjd i alla fall.

Jag har dammsugit och tvättat från halv ett. Fyra maskiner blev tvättade, då tvätttiden är i fyra(!) timmar här. Och en maskin tar 55min(?!). Men jag hade sällskap av David M hela dagen idag, han va med till skoghall, sedan till Emil, sedan hem till oss. Där lämnade vi av Atos och jag gjorde allt de där och ringde samtal. Sedan åkte vi hem till David M och Alex och drack kaffe och pratade i någon timme.
Sedan åkte David M och jag och hälsade på, på Rebeccas jobb. Riktigt trevligt:-)

Nu är man mätt i magen och ska slappa framför soffan en stund till innan en dusch och sömn. Väldigt tlött i ögonen..
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: