justbeccca

Lugn dag

Kategori: Iphone

Atos har att världens energi idag och jag har gått på halv låga hela dagen. Varit sliten faktiskt om jag ska va ärlig. Men har även hållit igång med en massa saker. Nu har jag äntligen legat på soffan och slappt i typ en och en halv timme. Ska fortsätta så en stund till innan de blir sista promenaden och natten här hemma.

Imorgon blev de ingen Tyra och Charlie, men då åker jag och Rebecca med Atos och Casper till grusgropen lite tidigare än planerat. Josse och Texas följer kanske med beroende på om hon har bil. Även David M ska nog med och med oss tar vi en termos med kaffe och passar på att mysa Medans grabbarna får springa och röja för fullt.
Ni ska även få bilderna från söndagens lek där, men jag har ärligt talat inte orkat lägga över bilderna. Har haft fullt upp med annat.

Nu ska jag återgå till tv och mitt oroligt sköna slappande!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: