justbeccca

Kanske..

Kategori: Iphone

Köpte som sagt fyra nya matskålar en varsin till Charlie och Tyra. Mötet idag inne gick super bra och imorgon ska de va här utan sin mami. Men vi alla tror de kommer gå super bra. Ser fram emot det och Atos också. Han är riktigt nöjd över att få småsyskon:-)

På eftermiddagen åkte Atos och jag till Alexandra och David M där Rebecca va och strax efter mig kom Josse. Så då blev de kaffe och prat. Vid halv sju åkte vi och släppte av Alex, Becca och David M vid Pekås. Sedan släppte vi av Atos vid torget så min David och han tog en promenad hem. Josse och jag fortsatte vår färd till veterinären med Texas, där Håkan mötte upp oss.
Efter 30mins väntetid så fick vi komma in. Hans tassar såg fina ut, han fick en salva som ska smörjas på efter tvätt ing med jodopax och tratten ska användas ett tag till.

Sitter även och funderar på om Atos ska kastreras i slutet på månaden med kemiskkastrering till att börja med och fungerar det bra så blir de att knippas bollarna.
Sitter även och funderar på att skaffa sim eller vibrationskort till honom, skulle va kul att göra något sånt med honom. Men dessa funderingar får pågå någon dag till innan jag kommit fram till något bra.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan, ska göra lite kvällsmat och vänta in DHW som börjar 21 på femman.
Sedan ska jag faktiskt äta lite vindruvor:-) hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: