justbeccca

Ingen sol

Kategori: Iphone

Hittils har dagen varit lung och skön. Pluggat lite, promenerat och pratat i tele. Nu är Emil avklarad ocj idag va de David M, jag och atos som va där;-)
Det var en trevlig och lätt promenad, en sur min från Emil. Men den försvann fort.

Nu har jag hämtat Rebecca och Casper. Så nu väntar vi på Josse, Texas, Alexandra och Queen för lite lek i rastgården på skoghall.
Nu har det rätt nyligen börjat regn. Men de försvinner nog strax. Sedan gör de inget med lite regn, både för allergiker och för växterna. Jag är glad för lite regn, men jag själv uppskattat alla årstider och med dessa kommer olika väderslag och man måste lära sig uppskatta alla olika så man får njuta av livet.
Nej nu ska vi gå ner till rastgården.
///Becca

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/762496/images/2012/pic_195883024.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: