justbeccca

I2

Kategori: Iphone

Efter några timmars pluggande blandat kaffe och prat med Jossr, Becca och Carro så har jag lyckats fått VG på en uppgift och fått svar på den andra uppgiften inom religion. Lämnade även in min första uppgift på samhällskunskapen och den har tagit nästan tre veckor att göra. Då det inte va bara frågor att svara på, utan det mest konstigaste upplägget och många frågor på en fråga. Men jag är nöjd med mig själv.

Vi avslutade pluggdagen med en runda på I2 med hundlek för Atos, Casper och Texas. Tre hel nöjda grabbar va de som åkte hem efter de.
Nu har jag duschat och kollat på Criminal minds. Så strax blir det en sista runda med Atos och sedan sova natten. Är man tlött så är man tlött.
Imorgon väntar en förmiddags promenad på I2 med Josse och Becca, sedan kanske man skulle ta och åka och handla hundmat och mera hund schampo.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: